Skip to main content

Suggesties en Klachten

Klachtenprocedure

Zorginstelling Sterk In KindZorg wil goede zorg leveren waarbij de cliënt zich fijn en veilig voelt en waarbij ouders en/of partner en andere familieleden tevreden over zijn.

Heeft u een suggestie om onze zorg te verbeteren?

Zorginstelling Sterk In KindZorg is continu bezig om de zorgverlening verder te ontwikkelen en te verbeteren.
Als u suggesties heeft, horen wij deze graag van u. U kunt deze mailen naar of telefonisch doorgeven via: 0318-856299.

Hoe verloopt een klachtenprocedure?

Als u ontevreden bent, is vaak de eerste stap om uw ontevredenheid te bespreken met de betreffende medewerker. Als u er met deze medewerker niet uitkomt, kunt u met ons contact opnemen.
U kunt uw klachtenformulier mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.nl of telefonisch doorgeven via: 0318-856299. Ook kunt u uw klacht per post versturen naar:

Zorginstelling Sterk In KindZorg B.V.
Landjuweel 58
3905PH Veenendaal

De ontvangst van uw klacht, wordt via e-mail of brief bevestigd. Vervolgens zal de klacht met u worden besproken. Ook worden de overige betrokkenen geïnformeerd. Er wordt vervolgens een oplossing geformuleerd en vastgelegd, deze zal u worden toegezonden.
Tenslotte wordt er contact met u opgenomen om te vragen of de klacht naar tevredenheid is opgelost. Indien dit niet het geval is, wordt met u besproken of er aanvullende maatregelen nodig zijn.

Mocht u het niet eens zijn met de afhandeling van de door u gedane klacht door onze interne klachtencommissie dan kunt u bezwaar maken bij de Externe Klachtenafhandeling.

Wat als uw klacht niet naar tevredenheid wordt afgehandeld?

Als een klacht niet naar uw tevredenheid is afgehandeld, kunt u een geschil aanhangig maken.

Welke procedure geldt er bij een geschil?

Als er een geschil is tussen u en ons over de inhoud van de zorg- en dienstverleningsovereenkomst of de totstandkoming of de uitvoering daarvan, kunt u sinds 1 januari 2017 een geschil aanhangig maken bij de klachten- en geschilleninstantie Quasir. Informatie hierover kunt u vinden op de website van deze instantie.